Sommerinsperasjon. Beach Bag. Fuglebur. Syglede. Lange Bukser.

Beach Bag - fabric.  Bag bottom. OLYMPUS DIGITAL CAMERA  Inner bag & inside/outside. OLYMPUS DIGITAL CAMERA Innerbag.

“Mine små projekter i siste.”

Den siste månaden har eg begynnt med ein Sommerveske / Beach bag, mest fordi at eg trengte ein og fant ikje noken i butikkane som eg likte. Tanken på å lage ein sjøl har funnets i mitt hue i mange mange år, men eg har liksom ikje turt pluss at det er jo kun det siste året som eg har hat min egen symaksin. 😉

“Projektene begynner i hue mitt og tar alt frå dager til noken veker før dei blir til.”

Per idag er den halvferdig, inni mellom gjer eg “såklart” andre ting for å ikje bli frustrert på at eg mangler tekstilstoff eller glidlås. Eit anna projekt som eg begynte med i hue imens eg var på ferie i Sverige no i slutten av Juni, var å sy bukser. Viss eg bare klarer av å sy bukser ved å teikne av andre bukser å sy, vil eg jo ha mulegheten å lage mange par bukser som passer å ikje dra på butikker å prøve meg fram eller bestille via nettet. Eg vil og ha mulegheten til å designe dem sjøl akkurat så som eg vil i farver el med mønster. 😉

“Å vere Nybegynner skaper ei spesiell glede hos meg som gjer det enda meir Gøy å skape.”

Alt dette er eit nytt område for meg, å eg gleder meg kvar gong eg tar meg for eit nytt projekt, til kva eg klarer. Så lenge det bare er til meg sjøl gjer det ikje noke at dei er “litt skeive” eller ikje heilt perfekt. Å vere nybegynner er gøy, tålmodighetsprøvande, skaper meir nysjerrighet hos meg sjøl og glede!

“Når det ikje er ein trenningsøkt på Actic eller Jobbsøkjerdag”

Ingen dag er den andre lik var det noken som sa og det stemmer vel for dei fleste her i livet også for meg. Noken dager i løpa av veken er det ei trenningsøkt på Actic, ei anna kvell er det sosialt med husgruppen eller bare vere litt sosial med noken få vener. Dette passer meg veldig bra, Det er ganske ofte då som ideene kommer – skapes – når eg er sammen med andre alt utifrå kva samtalen går i.

“Klær til oss høgare enn normalen.”

Dette med å sy egne klær har “blomstret opp” siden eg bleiv kjent med ein gjeng gode høge mennesker. Å med høge (lange) mener eg alt over 180cm og oppover. Vi som er høgare enn normalen har vanskligare enn mange andre med å finne lange nok bukser, kjoler, skjørt som ikje blir miniskjørt etc. Og det som eg sjøl har reflektert over i denne sammenhengen er, at eg har jo vuri “høgare enn alle andre” ganske lenge. Korfor har eg ikje kommet fram til dette før ? Korfor er det sån at eg blitt så påvirket av andres meninger om kor eg/vi finner klær og sko ?? Har eg reflektert over dette før? – sikkert. Men der og då har det bare suset forbi og blitt glemt eller “eg kan jo ikje sy uansett”-tankje… For det er jo litt interessant at ein større gruppe mennesker har påvirket meg så masse. Men alt i alt er eg takknæmleg for at eg har blitt påvirket, påvirket til å prøve meg fram. Påvirket til det bedre! Kanskje til og med påvirket til å bli nok flink til å ta opp bestillinger, kvem veit. 😉

/Mia-Simone. 8.Juli.2014

Published by

miasimonesvenberg

Welcome to my blog. I am a creative young lady who comes from the northern part of Sweden and moved to Norway in 2007. This blog is about my dailylife, my faith, being creative in different ways, take challenges, share thoughts. I write to share, cause my heavenly Father told me so. And you SHARE to them around you. I mostly sewing, knit or write but I do a lot of other things to. I love to inspire others. ..and I love coffee!

Leave a comment